غلطک - غلتک در شمال تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

طجرشت یا همانگونه که امروزه از آن یاد می کنیم تجریش یکی از قدیمی ترین محله های تهران می باشد که اولین بار از آن در سال هجری قمری صحبت شده است.. این محله که دارای بافتی سنتی است. و مدرن است. از مهمترین بخش های تهران به حساب می آید. بازار تجریش که دقیقا در جنب میدان تاسیس شده است. از اصلی ترین بازارهای سنتی تهران می باشد. وجود مقبره صالح ابن موسی کاظم که به امام زاده صالح نیز مشهور است. به این منطقه حس و حال مذهبی داده و آن را در شمال تهران منحصر به فرد کرده است..

منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :


به طور کلی طراحی و ساخت غلتک لاستیکی در کاربردهایی یافت می شوند که نیاز به تماس زیاد و نگه داشتن نیروهای اصطکاک دارند. آنها همچنین در عملیات ظریف تر مانند پردازش صاف کردن چین و چروک در کاغذ و یا فیلم های پلاستیکی یافت می شوند. این نوع غلطک ها در مواردی است.فاده می شوند که قطعات نمی توانند صدمه ای به سطح و یا به طور کلی وارد کنند. به طور مشابه ، غلطک های لاستیکی در برنامه های پردازش مواد که در آن به مواد سبک مورد نیاز است. ، مانند تولید یا پردازش کاغذ ، نساجی یا ورق فلز ، است.فاده می شود.

پتو نسوز که از جمله محصولات پرکاربرد در حوزه صنعت و اطفای حریق به شمار می آید، وابسته به عوامل گوناگونی مانند کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در تولید آن می باشد. این محصول که با عناوین دیگری همچون بلنکت و پتوی سرامیکی نیز معروف است. به دلیل مقاومت حرارتی بالا که به […]

نوار اتصال تیپ تاپ نوار اتصال تیپ تاپ یک نوار متصل کننده برای دو قسمت جدا ازهم می باشد که بتوان فضای خالی و فاصله ی ایجاد شده را از بین برد. تیپ تاپ بهترین شرکت آلمانی تولید کننده در زمینه نوارهای اتصال دهنده در بازار می باشد که محصولات فوق العاده با کیفیتی را […]



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شمال تهران