پمپ بتن در فیروزکوه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..


گاهی اوقات کارفرمایان به منظور صرفه جویی در هزینه ها اقدام به خرید پمپ بتن زمینی دست دوم می نمایند و یا به جای خرید به اجاره پمپ بتن زمینی روی می آورند. نکته اساسی که باید در نظر داشت آن است. که با توجه به حجم بالای انتقال بتن در این دستگاه، به مرور زمان قطعات مختلف آن مستهلک شده و کارایی اولیه را ندارند لذا توصیه می گردد در صورتی که قصد انجام کار مداوم را دارید، بهتر است. پمپ بتن زمینی نو تهیه کنید.

در مورد اجرای بتن مهم ترین و اولین نکته، بحث زمان است.. باید به سریع ترین روش ممکن بتن را به محل اجرای پروژه رساند. نکته دیگر اندازه سنگدانه است.. این اندازه باید در محدوده است.اندارد قرار داشته باشد. سنگ دانه های تیز گوشه باید کمتر از / و سنگدانه های گرد باید کمتر از / باشد. نسبت آب به سیمان حداکثر باید / باشد

بتن پس از ساخت نیاز به ابزاری برای انتقال به محل بتون ریزی دارد، در صورت انتقال بتن به صورت نامناسب احتمال دو فاز شدن بتن (جدا شدن سیمان از سنگدانه ها) و پایین آمدن کارایی آن وجود دارد. مناسب ترین ابزار برای انتقال بتن بدون از دست دادن اسلامپ به محل بتون ریزی است.فاده از دستگاه های پمپ بتون می باشد. پمپ بتن زمینی که با نام های پمپ بتن تریلر یا پمپ بتن ایستا نیز شناخته می شود، با توجه به نوع نیروی محرکه در انواع الکتریکی و دیزلی موجود می باشد. این ماشین در پروژه های عمرانی برای پمپاژ و انتقال بتن مایع در مسافت های طولانی قابل است.فاده است.. پمپ بتن زمینی دو چرخ دارد که برای حمل و نقل به صورت خودکششی یا به وسیله یدک کش است.فاده می شوند. لازم به ذکر است. که پمپ بتن ثابت پس از است.قرار در محل بتن ریزی و نصب اتصالات مربوطه، آماده به کار می گردد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در فیروزکوه