کامیون در شمال تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

محله های شمال تهران جزو محله هایی از پایتخت می باشد که همیشه میزبان بسیاری از پایتخت نشینان و توریستان می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تهران، جزء معدود شهر های پایتخت است. که دارای شب هایی زنده و شلوغ است.. اما یکی از شلوغ ترین بخش های این شهر، محله های شمال تهران است.. به ویژه در شب ها، بسیاری از جوانان و خانواده ها به قصد تفریح و گشت و گذار به محله های شمال تهران می روند. در ادامه این مطلب، به معرفی محله های شمال تهران و همچنین تمامی امکاناتی که در این بخش از تهران قرار دارند پرداخته ایم. علاوه بر این، به معرفی جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، دسترسی ها، و به طور کلی تمامی جذابیت های محله های شمال تهران را بیان کرده ایم. 


با نام پیشین اینترنشنال هاروستر شرکت خودروسازی آمریکایی است. که تولیدکننده انواع کامیون‌های تجاری، موتورهای دیزلی، اتوبوس‌های آی‌سی مدرسه و اتوبوس‌های تجاری، وانت‌های پیک‌آپ و نیز طراح و تولیدکننده موتورهای دیزلی برای کامیون وانت‌ها، ون‌ها و اس‌یووی‌ها می‌باشد. این شرکت همچنین قطعات و خدمات تعمیر و نگهداری را برای انواع کامیون‌ها و سایر خودروهای دیزلی ارائه می‌نماید.

در این مقاله، به معرفی بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای سنگین در جهان و تاریخچه کوتاهی از آن‌ها پرداختیم. بسیاری از این خودروسازان طراز اول، طرفداران پروپاقرصی نیز دارند. اگر شما هم طرفدار هر کدام از این خودروسازان هستید، اطلاعات بیشتری را در انتهای این پست، با ما به اشتراک بگذارید.

شرکت خودروسازی چینی است. که به‌عنوان بزرگترین خودروساز در جمهوری خلق چین شناخته می‌شود. شرکت دانگ‌فنگ موتور در سال ۸ میلادی در است.ان هوبئی تاسیس شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شمال تهران