کامیون در فیروزکوه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Truck-1
Truck-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.


عده‏ ای از کارشناسان معتقدند است.انداردهای روز اروپا به برخی از این خودروهای دست دوم که سال‏ ها به طور پیوسته در جاده‏ های آسیا و اروپا تردد کرده ‏اند، اجازه تردد نمی ‏دهد و مالکان خودروهای مذکور به جای اسقاط آن ها، دنبال جاده‏ ها و بازارهایی برای فروش خودروهایشان می‏ گردند تا در کنار سودی که تا به حال از این کامیون‏‌‌ها برده ‏اند، پول دیگری را نیز بابت از رده خارج کردن آن ها بگیرند.

اما در مقابل، طرفداران صنعت تولید کامیون داخلی و مخالفان واردات کامیون ‏های دست دوم بر این باورند که مشکل صادرات کالاهای غیرنفتی ایران به عوامل متعددی از جمله ضعف بنیان‏ های علمی و تولیدی و صنعتی کشور، انعطاف‏ناپذیری نرخ ارز، هزینه ‏های تولید، قیمت کالاها، تکنولوژی ساخت و ریسک بالای بازارهای کالا، پول، سرمایه و نیروی کار مرتبط است..

برخی صاحبه نظران هشدار داده ‏اند که اگر واردات خودروهای دست دوم را بپذیریم، به این معنی است. که است.انداردها و وضعیت حمل ونقل و جاده ‏ها و کامیون ‏های ما با است.انداردهای روز جهان و اروپا منطبق نیست و برخی شرکت ‏ها و سازمان‏ های فروش و بیمه کالا حاضر نخواهند شد با کامیون‏ های دست دوم و فرسوده ایرانی به ترانزیت کالا بپردازند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در فیروزکوه