کمپرسی در شمال تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

dump-1
dump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی با بهترین باربری دیباجی یعنی حضور آرامش و اطمینان خاطر در یک پروژه سخت! اسباب‎کشی یک تخصص است. و اتوبار طلایی تهران بهترین و حرفه‎ای ترین شرکت حمل‎ونقل و باربری در تهران است.. قیمت مناسب و کیفیت برتر در خدمات باربری را با ما تجربه کنید.

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..

محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 


چچیلاس، خانه شعبه‌های آنلاین کسب و کار هاست! مدیران و صاحبان کسب و کارها می‌توانند در کمتر از چند دقیقه شعبه آنلاین کسب و کارشان را در چچیلاس افتتاح کنند! شما با ثبت شعبه در چچیلاس در چند دسته‌بندی مرتبط با حیطه شغلی‌تان قرار می‌گیرید و از آنجایی که چچیلاس در رتبه‌بندی موتور‌های جستجو می درخشد، شما با این کار باعث افزایش بازدید و تعامل کاربران با کسب و کارتان خواهید شد. افتتاح شعبه دوم کسب و کارتان در چچیلاس، شما را هم به صفحه اول موتو‌رهای جستجو میرساند وازین طریق تمام کاربران اینترنت می‌توانند شما را به سادگی بیابند. بعلاوه، شما میتوانید آگهی خود را در صفحه خودتان ثبت کرده و با مشتریان‌تان ارتباط مستقیم داشته باشید که همگی به افزایش فروش و سود شما کمک خواهند کرد. همراهی با چچیلاس به معنای همراهی با تیمی متشکل از متخصصین و پشتیبانان حرفه‌ایست که امنیت خاطر را به شما هدیه میدهند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شمال تهران