فروش ماشین آلات صنایع غذایی در بومهن

Food industry machinery-1
Food industry machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.


تجهیزات شما با قطعات یدکی اورجینال در تعیین است.هلاک این موارد نیز هر کدام از آنها کاملاً هماهنگ با قطعات دیگر طراحی و توسعه یافته اند. برای اینکه تجهیزات شما بدون مشکل و با بهره وری انرژی بیشتر کار کنند، به خدمات منظم نیاز است.. ما همیشه تعمیر و نگهداری دوره ای را به مشتریان خود ارائه می دهیم و این خدمات را با کمال میل ارائه می دهیم.

در حال حاضر، بسیاری از برنامه ها، بسیاری از ابزارهای تکنولوژیکی زندگی ما را آسان تر می کنند، در حالی که به ما امکان می دهند در زمان صرفه جویی کنیم. هنگامی که صنعت غذا درگیر است.، پردازش مواد غذایی می تواند زمان بر شود، زیرا شرکت های بسیار بزرگ وارد بازی می شوند. در این مرحله است.فاده از ماشین آلات پیشرفته و خرید تجهیزات در صنایع غذایی زمان فرآوری مواد غذایی را کوتاه می کند و امکان تولید سریعتر را فراهم می کند کسایی که چنین برنامه هایی دارند

در نمایشگاه ها به این موارد نیز توضیح داده می شود آموزش های جامع محصول و سیستم توسط شرکت ما ارائه می شود تا مشتریان ما بتوانند از تمامی تجهیزات و سیستم هایی که شرکت ما راه اندازی کرده است.، بیشترین بهره را ببرند. ما در طول آموزش عملی خود در ماشین و تجهیزات، اسناد دقیق و قابل درک اصول کار را به مشتریان و اپراتورهای خود ارائه می دهیم.



( فروش ) های دیگر