آسیاب صنعتی در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


در تاو صنعت شما می توانید انواع آسیاب های مختلف برای آسیاب دانه های گیاهی مانند سنجد زردچوبه و دانه های دیگر را به صورت مستقیم از تولید کننده ی این محصول خریداری کنید شرکت تاو صنعت یکی از شرکت هایی است. که برای محصولات خود گارانتی بسیار خوبی ارائه می کند شما می توانید محصولات این شرکت را با سال گارانتی و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید.

دستگاه های آسیاب صنعتی به یکی از وسایل مهم و ضروری آشپزخانه های صنعتی تبدیل شده اند. دستگاه آسیاب دستگاهی است. که به کمک آن می توان موادی مثل ادویه جات، مواد غذایی و گیاهان خشک شده را پودر و یا خرد کرد. در دستگاه آسیاب صنعتی خردکن های این دستگاه مهم ترین و اصلی ترین اجزای آن می باشند و خرد کن ها عمل چرخش تیغه ها برای خرد کردن و یا آرد کردن را بر عهده دارند. دستگاه های آسیاب غذایی دارای انواع مختلفی از جمله دستگاه آسیاب صنعتی دستی و آسیاب برقی می باشند. دستگاه های آسیاب صنعتی باهم تفاوت هایی مثل ابعاد و اندازه و اشکال و &#; دارند. و کاملا اتوماتیک طراحی شده اند. این دستگاه ها گرد و غباری زیادی تولید نمی کنند و از هدر رفتن محصولات جلوگیری میکنند. از دستگاه آسیاب صنعتی در کارخانه های غذایی و داروسازی برای ساخت داروهای پودری و قرص ها است.فاده می گردد.

آسیاب های صنعتی در واحد هایی همچون آشپزخانه های صنعتی هتل ها رستوران ها و عطاری ها مورد است.فاده قرار می گیرد از این آسیاب ها برای توزیع مواد غذایی و غلاتی است.فاده می شود این آسیاب ها انواع مختلفی دارند مانند آسیاب های صنعتی رومیزی و آسیاب های صنعتی ایستاده، همچنین ظرفیت و قدرت های گوناگونی از این آسیاب ها وجود دارد سنجیدن قدرت این دستگاه ها و اینکه این دستگاه چه چیزهایی را می‌تواند آسیاب کند از جمله مسائل مهمی است. که در زمان خرید باید به آن بسیار دقت کنید برخی از آسیاب های صنعتی مخصوص آسیاب کردن دانه های سخت هستند و بعضی نیز دانه های کمی نرم تر را اسیاب می کنند مثلاً آسیاب های صنعتی وجود دارد که می توانند دانه‌های سنجد، زردچوبه و موارد سخت و سفت را نیز آسیاب کنند شما می توانید نمونه های آنها را در عطاری های شهر خود مشاهده کنید.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران