آسیاب صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial mill-1
Industrial mill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


آسیاب های صنعتی در واحد هایی همچون آشپزخانه های صنعتی هتل ها رستوران ها و عطاری ها مورد است.فاده قرار می گیرد از این آسیاب ها برای توزیع مواد غذایی و غلاتی است.فاده می شود این آسیاب ها انواع مختلفی دارند مانند آسیاب های صنعتی رومیزی و آسیاب های صنعتی ایستاده، همچنین ظرفیت و قدرت های گوناگونی از این آسیاب ها وجود دارد سنجیدن قدرت این دستگاه ها و اینکه این دستگاه چه چیزهایی را می‌تواند آسیاب کند از جمله مسائل مهمی است. که در زمان خرید باید به آن بسیار دقت کنید برخی از آسیاب های صنعتی مخصوص آسیاب کردن دانه های سخت هستند و بعضی نیز دانه های کمی نرم تر را اسیاب می کنند مثلاً آسیاب های صنعتی وجود دارد که می توانند دانه‌های سنجد، زردچوبه و موارد سخت و سفت را نیز آسیاب کنند شما می توانید نمونه های آنها را در عطاری های شهر خود مشاهده کنید.

برای تعویض کردن تیغه های قدیمی دستگاه آسیاب در اولین قدم باید دو شاخ را پریز برق خارج کنید. تا در زمان جا به جا کردن تیغه ها دچار برق گرفتگی نشوید. و بعد یک میله به اندازه سانتی متر به طور عمود در داخل مخزن دستگاه به صورت پشت بر عقربه های ساعت قرار می دهید. و سپس یک ضربه ای را به وسط میله وارد می کنید طوری که تیغه چند بار بچرخد. و این کار را چند دور تکرار می کنید. تا تیغه های قدیمی در بیایند. برای نصب تیغه های جدید دستگاه باید تیغه ها را در جای اصلی خود نصب کنید. و به کمک دست تا حدی که ممکن است. تیغه ها را به سمت عقربه های ساعت بچرخانید. و سپس درب دستگاه را می بندید.  دستگاه آسیاب را روشن می کنید تا از محکم بودن تیغه ها اطمینان کسب کنید.

با توجه به علاقه مردم به است.فاده ازمواد اُرگانیک با بسته بندی های شرکتی معتبر، رشد مراکز فروش و توزیع عمده  ادویه جات، دانه های آسیاب شده و پودر شده آماده و نیمه آماده، ضرورت تامین ابزارهای مورد نیاز صنایع را برای تولید کنندگان آسیاب های صنعتی بیشتر کرده است.. همچنین تنوع آسیاب های تولیدی با کیفیت نامناسب بسیاری از تولیدکنندگان داخلی را برآن داشت تا با بررسی مهم ترین علایق و نیازهای مشتریان به تولید محصولات با کیفیت است.اندارد داخلی اقدام نمایند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد