اتیکت زن ، لیبل زن در بازار لاله زار ( فروش, خدمات و سرویس )

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




شما می توانید از یک دستگاه لیبل زن تمام اتومات در صنایع مختلفی است.فاده نموده و محدودیتی برای این موضوع وجود ندارد. برای این منظور اگر لیبل زن تمام اتومات چند کاره را تهیه کنید دیگر محدودیتی برای کارتان در آینده ایجاد نخواهد نمود. این دستگاه ها کاملا تمام اتومات، بدون دخالت دست می باشند و نیازی به اپراتور برای است.فاده از دستگاه نیست.

برای است.فاده از دستگاه لیبل زن دستی به کمک یک اپراتور نیاز دارید. به این صورت که با حرکت دادن اهرم دستگاه برچسب یا لیبل بر روی بسته بندی محصولات نصب می‌شوند. دستگاه لیبل زن بطری یکی از کاربردی ترین دستگاه های لیبل زن دستی هستند.

دستگاه لیبل چسبان جهت الصاق برچسب ها برروی محصولات طراحی شده اند به عبارت دیگر لیبل زن دستگاهی است. که لیبل های چاپ شده و از قبل آماده شده را روی محصول شما می چسباند. در این دستگاه ها لیبل پشت چسبدار از روی رول برداشته شده و بصورت اتوماتیک بر روی محصول چسبانده می شوند. محصولات بیش از هر زمان دیگری به ظاهر و بسته بندی برای فروش بهتر احتیاج دارند. داروها، مواد غذای ، قطعات صنعتی و  کالاهای مصرفی کامل بستگی به برچسب گذاری قابل اعتماد دارد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بازار لاله زار