ماشین آلات چاپ و تکثیر در بازار لاله زار ( فروش, خدمات و سرویس )

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




در این دوره، شرکت ریسو در زمینه ی توسعه، تلاش های بسیاری انجام داد و خود را به عنوان یک سازنده ی برتر چاپگرهای است.نسیل نشان داد. در طول این زمان، شرکت ریسو مجموعه ای از محصولات اساسا منحصر به فرد برای منزل و دفتر کار تولید کرد. در سال ، شرکت ريسو دستگاه پرینت گو کو (PRINT GOCCO) برای مصارف خانگی را روانه ی بازار کرد. این محصول بلافاصله پس از عرضه با فروش فوق العاده خوبی مواجه شد و تا آخر سال به رکورد فوق العاده ای دست یافت. ریسو هم چنین ریسوگراف را نیز توسعه داد: یک سیستم چاپی کاملا جدید برای مصارف اداری مبتنی بر فناوری تکثیر اورجینال. این شرکت از اوایل دهه ۸ میلادی به رشد و توسعه‌ی خود در این زمینه ادامه داده است..

دیگران در اروپا در حال حاضر در حال توسعه نوع متحرک بودند ، از جمله طلافروشی پروکوپیوس والدفوژل فرانسه و لورنس جانسون کوستر هلند. مشخص نیست که آنها پیشرفت های خاصی در مطبوعات داشته اند. در حالی که Encyclopdia Britannica Eleventh Edition اختراع چاپخانه را به Coster تشخیص داده بود ، این شرکت اکنون اظهار داشت که نادرست است..

مؤسسات امپریالیستی مانند سه مؤسسه: مؤسسه ژائوئن ، مؤسسه تاریخ و مؤسسه جیشیان نیز از این دعوی پیروی کردند. در آغاز سلسله ، دارایی های سه مؤسسه به هزار یوان ، تا سال یوان ، . یوان و . یوان رسیده است.. این سه موسسه یکی از چندین کتابخانه امپراتوری بود ، و هشت کتابخانه بزرگ کاخ دیگر ، از جمله آکادمی های امپراتوری نبود. طبق گفته های Weng Tongwen ، تا قرن یازدهم ، دفاتر دولت مرکزی با جایگزین کردن نسخه های اولیه نسخه های چاپی ، ده برابر صرفه جویی می کردند. تأثیر چاپ چوب چوب بر روی جامعه آهنگ در تبادل زیر بین امپراتور ژنگزونگ و زینگ بینگ در سال نشان داده شده است.:



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بازار لاله زار