ماشین آلات متالورژی و ذوب در بازار لاله زار ( فروش, خدمات و سرویس )

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




در این نمایشگاه شرکت‌های محتلف در زمینه‌ تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، تصفیه خانه‌های صنعتی و خدمات صنعت متالورژی و شکل دهی فلزات، معادن و انجمن‌ها، نشریات و مراکز علمی مرتبط حضور دارند.

متالورژی (به فرانسوی: Métallurgie) شاخه‌ای از علم مواد است. که به شناخت و است.خراج فلزات و فناوری‌های کار با فلزات می‌پردازد. این علم تفکیک مواد معدنی از سنگ معدن آن‌ها، ذوب، تصفیه و تولید شمش، بهبود خواص و تهیهٔ آلیاژها و فن کار بر روی فلزات و شکل‌دهی آن‌ها را دربر می‌گیرد. این رشته از منفکات رشتهٔ مکانیک جامدات است. که از سال ۵ در دانشگاه‌های ایران ارائه می‌گردد. به‌طور کلی علم مواد شامل بررسی خواص جامدات می‌شود و دربرگیرندهٔ فلزات، سرامیک‌ها، پلیمرها و کامپوزیت‌ها است.. علم متالورژی به‌طور عمده به فلزات و ساختار آن‌ها می‌پردازد و در تحصیلات تکمیلی خواص و کاربرد دیگر جامدات نیز بررسی می‌شود.

به گزارش ایرنا از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی از ابتدای فروردین تا پایان آذر، ۵ میلیون و ۵ هزار و تن انواع محصولات معدنی و صنایع معدنی به ارزش میلیارد و ۸ میلیون و ۵ هزار دلار



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بازار لاله زار