اتیکت زن ، لیبل زن در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


کاربرد این مدل لیبل چسبان گرد در ظروفی می باشد که طول لیبل آنها زیاد بوده و دور تا دور ظروف را در بر می گیرد. بنابراین با توجه به ایرادهایی که در ظروف وجود دارد و برای جبران آن نیاز به یک لیبل زن پنوماتیک جکی میباشد تا ظرف را درون غلطک های خود احاطه نماید و لیبل را بطور کامل دور تا دور ظرف بچسباند و ظرف را رها نماید.

این دستگاه مناسب برای قرار دادن غلاف ترس بافون بر روی بطری هایی مثل نوشابه، انواع آب میوه ها، بطری شیر و غیره یا مناسب برای پلمپ نمودن ظروفی مثل خیار شور، رب، سس و غیره می باشد. بعد از قرار دادن غلاف بر روی ظروف به طور خودکار توسط دستگاه ظروف، وارد تونل حرارتی شیرینک می شوند و غلاف به دور محصول می چسبد. در نهایت ظروف آماده شده توسط نوار نقاله دستگاه از دستگاه به صورت اتومات خارج می شود. این دستگاه کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد. این دستگاه می تواند برای غلاف زدن درب بطری یا ظروف نیز طراحی و ساخته شود طبق سفارش مشتری.

شما می توانید از یک دستگاه لیبل زن تمام اتومات در صنایع مختلفی است.فاده نموده و محدودیتی برای این موضوع وجود ندارد. برای این منظور اگر لیبل زن تمام اتومات چند کاره را تهیه کنید دیگر محدودیتی برای کارتان در آینده ایجاد نخواهد نمود. این دستگاه ها کاملا تمام اتومات، بدون دخالت دست می باشند و نیازی به اپراتور برای است.فاده از دستگاه نیست.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه