دستگاه های شهربازی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


گروه صنعتی بیات گسترده ترین گروه تولید کننده دستگاه های است.اندارد شهربازی پیشرو در تولید دستگاه های غول پیکر و فضای باز شهربازی از جمله :چرخ و فلک شهربازی، فریزبی شهربازی، کشتی صبا شهربازی ، ترن هوایی شهربازی، صندلی پرنده شهربازی ، رنجر شهربازی، یوفو شهربازی،اسکای فلای شهربازی&#; با بهترین متریال و قیمت و بالاترین کیفیت ، گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش ده ساله ۵۵- ۵۵

بوستان خانواده که یکی از شهربازی های قدیمی تهران بوده است.، در سال جمع آوری و تعطیل گردید. به همت شهرداری منطقه و سرمایه گذاری گروه صنعتی بیات این بوستان با هدف ایجاد محیطی شاد و مفرح برای ساکنین مناطق ۵،، و در سال ۸ مجددا با روشی مدرن شروع به تجهیز گردید . مساحت شهر بازی بوستان خانواده حدودا هکتار است..

شهربازی دو مدل باز و سرپوشیده دارد و مجهز به مجموعه‌ای از وسایل شهربازی مانند چرخ و فلک، تاب، کشتی صبا، اتاق وحشت و... برای تفریحِ کودکان و بزرگسالان است.. در واقع، در شهربازی‌ها امکانات سرگرم‌کننده‌ی‌ بیشتری نسبت به پارک‌های ساده...



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه