ماشین آلات لیزری در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


برند روتک در سال به طور رسمی ثبت شد و اولین دستگاه‌های لیزر از جمله دستگاه‌های برش و حک غیر فلزات به همراه میز متحرک در ابتدای سال‌های و وارد بازار شد و توانست با کیفیت بالا و قیمت رقابتی، بیش از نیمی از سهم بازار لیزر را به خود اختصاص دهد.

همان‌طور که می‌دانید با ورود لیزر به صنعت، تحولات عظیمی در صنایع مختلف و با اهمیت مانند پزشکی، هوافضا، کشتی‌سازی و … ایجاد شد؛ در این میان، شرکت روتک با بررسی نیازها و کمبودهای کسب‌وکارهای موجود در جامعه و با هدف کمک به پیشرفت صنعت کشور تصمیم به ثبت برند خود کردند.

از مزیت‌های مهم دستگاه برش لیزری این است. که گرافیک قطعات روی ورق فلزی هرچقدر پیچیده باشد، محصول را با دقت بالا و یکباره برش می‌دهد. در سال‌های اخیر، بسیاری از تولید کنندگان دستگاه‌های برش لیزر cnc تمام تلاش خود را برای ترویج کاربرد دستگاه‌های برش لیزر در صنعت انجام داده‌اند و روش‌های گسترده‌ای از راه‌حل‌های صنعتی را ارائه دادند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه