اتیکت زن ، لیبل زن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خدمات و سرویس )

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


قبل از خرید دستگاه های لیبل زن بهتر است. نکاتی را در نظر بگیرید تا خرید بهتر و کاربردی‌تری داشته باشید. اول از همه باتوجه به حجم چاپتان نوع دستگاه را انتخاب کنید. در چه نوع محیطی از برچسب خود است.فاده می‌خواهید است.فاده کنید. عوامل محیطی می‌تواند بر دوام چاپ و چسبندگی برچسب تاثیر بگذارد و تعیین کننده این است. که آیا شما نیاز به یک پرینتر دسکتاپ و رومیزی دارید یا یک پرینتر صنعتی.

این مدل لیبل زن رومیزی مخصوص ظروف گرد است.وانه ای می باشد. و برای ظروفی نظیر ویال، آمپول و شربت های دارویی و… مناسب است.. این دستگاه برای ظروفی با قطر تا سانت بدون هیچ محدودیتی می باشد. قابل حمل بودن این دستگاه یکی از مزیت های آن است..

یکی از اجزای مهم دستگاه لیبل زن سنسور آن است.. این سنسور بسته نوع لیبل به روی دستگاه نصب می شود. اگر لیبل های شما شیشه ای باشد باید از سنسور لیبل ضخامت سنج است.فاده کرد. و اگر لیبل شما معمولی باشد ازسنسور لیبل معمولی است.فاده می شود. این سنسور فاصله ی بین دو لیبل را تشخیص داده و اگر چند لیبل به طور همزمان از رول رد شوند با ارسال فرمان است.پ به موتور کشنده لیبل مانع از چسبیده شدن همه آنها به روی محصول میشود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان