ماشین آلات لیزری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


برش و ساخت قطعات ماشین‌ آلات کشاورزی در روش‌ های سنتی، تقاضای بسیار زیادی را برای طراحی‌ های قالب و همچنین ساخت آن ها ایجاد می ‌کند. همچنین ساخت این قطعات به روش سنتی، خطرات بسیار زیادی را به‌ همراه داشته و آسیب‌ های بسیاری را به محیط‌ زیست اطراف خود وارد می‌ کند. اما بر خلاف روش‌ های سنتی، است.فاده از دستگاه برش لیزری علاوه‌ بر سادگی کار با این دستگاه، هیچ گونه آسیبی به محیط‌ زیست اطراف خود وارد نکرده و در سریع‌ ترین زمان ممکن، شکل مورد نظر را بر روی قطعات فلزی برش می ‌دهد. علاوه‌ بر این مزایا، کار با این دستگاه بسیار ایمن و راحت بوده و نیاز به تعمیر و نگهداری چندانی نداشته و می ‌توانید با است.فاده از دستگاه برش لیزر در تولید ماشین ‌آلات کشاورزی، در هزینه‌ های نیرو های انسانی و همچنین نگهداری از این دستگاه صرفه‌ جویی نمایید.

با است.فاده از دستگاه برش لیزری، می ‌توان به میزان حداکثری از صفحات ماشین ‌آلات کشاورزی برای برش است.فاده کرده و در نتیجه موجب کاهش هزینه‌ ها و همچنین تولید ضایعات کمتر شد. با است.فاده از این دستگاه، می ‌توانید به‌ راحتی علاوه‌ بر صرفه‌ جویی در زمان، در هزینه‌ های خود نیز صرفه‌ جویی کرده و بدون است.فاده از قالب، توسعه‌ محصولات جدید را بسیار گسترش دهید.

ازآنجایی‌که بیشتر پردازش ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی از قطعات پیچیده ورق فلزی .- میلی متری تشکیل می‌شود، این امر الزامات سخت‌گیرانه‌تری را در مورد فناوری پردازش مطرح می‌کند. فرایند سنتی تولید قطعات ورق فلزی پیچیده است.، معمولاً از عملیات پرس‌کاری است.فاده می‌شود و تعداد زیادی قالب پرس‌کاری (stamping) مورد نیاز است.. فرایند ساخت قالب (mold) پیچیده است. که نه‌تنها چرخه تولید را طولانی میکند، بلکه هزینه آن بالا است. و برای تحقیق و توسعه محصولات جدید مناسب نیست. علاوه ب این، فقط برای تولید انبوه مناسب است. و برای تولیدات انبوه کوچک دارای محدودیت های خاصی و راندمان پایین تولید است. که به یک مشکل اساسی در تولید ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی تبدیل شده است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان