ماشین آلات متالورژی و ذوب در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خدمات و سرویس )

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


نمایشگاه متالوژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان، رویدادی بین المللی است. که دهمین دوره آن در تاریخ های الی مرداد در مرکز نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپا می شود. با لست ایونت در معرفی این نمایشگاه اصفهان همراه باشید.

ماشین‌های کنترل عددی رایانه‌ای یا CNC (Computer Numerical Control) دستگاه‌هایی الکترومکانیکی هستند که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در صنعت ابزارسازی کسب کرده‌اند. دستگاه‌های CNC از رایانه به جای انسان برای انجام وظایف مربوطه در این صنعت است.فاده می‌کنند. اگر چه این ماشین‌ها در صنایع مختلف محبوبند اما در صنایع خودروسازی و فناوری تا حد زیادی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به کمک کدهای واردشده‌ی رایانه‌ای، قطعات مختلف را بدون مداخله‌ی انسانی و با دقت برش می‌زنند.

میکسر مداوم ماسه طرحی از خانواده میکسرها میباشد که جهت آماده سازی مخلوط ماسه قالبگیری و ماهیچه به روشهایی که ماسه پس از مخلوط شدن ، فعل و انفعال خودگیری آن بطور طبیعی و در محیط انجام میگیرد و یا روشهای گاز CO و چسب سیلیکات سدیم بسیار مناسب است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان