اتیکت زن ، لیبل زن در پردیس ( فروش, خدمات و سرویس )

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


در بعضی از تولیدی ها این کار را به نیروی انسانی واگذار می کنند که باعث افت کیفیت لیبل می شود و چهره ی زیبایی به محصول شما نمی دهد. همانطور که میدانید یکی از اصول بازاریابی و فروش محصول زیبایی بصری بسته بندی می باشد. به همین دلیل برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها و افزایش کیفیت بسته بندی، تهیه دستگاه لیبل چسبان اتومات در خط تولید یکی از ضروریات می باشد.

این دستگاه برای محصولاتی است.فاده می شود که سطح صافی دارند. کارخانه هایی که تیراژ تولید بالایی دارند است.فاد ازین دستگاه باعث صرفه جویی در هزینه های آن ها می شود. نحوه عملکرد دستگاه های لیبل زن به صورت اتوماتیک است.. به این صورت که محصول به روی نوار نقاله در حال حرکت است. و در محلی که دستگاه تنظیم شده است. لیبل به روی محصول چسبیده می شود.

شاسی دستگاه به صورت است.یل قابل سفارش است. و تمامی قسمت های است.فاده شده در ساخت لیبل چسبان توان صنعت از اجناس درجه یک موجود در بازار است.. ماژول‍های دستگاه لیبل زن از قبیل : لیبل زن از بالا، لیبل زن از دو طرف ، غلطک دو لیبل برروی بطری گرد و نوار بالایی برای بطری‍های تخت ، برروی این دستگاه قابل نصب هستند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در پردیس