ماشین آلات لیزری در پردیس ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


گروه صنعتی رادوکس (پژواک رادین صنعت دانش) یکی دیگر از بهترین برند برتر دستگاه برش لیزر است. که با به کارگیری تخصص و تجربه کارشناسان از سال فعالیت خود را با طراحی و ساخت اتوماسیون و رباتیک خطوط تولید آغاز به کارکرد؛ سپس با تولید دستگاه‌های CNC و راه‌اندازی اتوماسیون خطوط تولید خودرویی کشور با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به ادامه فعالیت پرداخت.

از دستگاه‌های برش لیزر میتوان برای پردازش و تولید انعطاف‌پذیر بدون نیاز به قالب برای برآورده کردن نیازهای تولید با کیفیت بالای ماشین آلات کشاورزی و صرفه‌جویی در مقدار زیادی از هزینه‌های قالب است.فاده کرد. دستگاه برش لیزر نیازی به برنامه نویسی ندارد و مجهز به یک نرم افزار پشتیبانی برنامه نویسی اختصاصی میباشد. با وارد کردن فقط نقشه طراحی ، دستگاه می تواند به طور خودکار برنامه را تولید کند و برش هر شکل ورق/لوله را تشخیص دهد. دستگاه برش لیزر با به حداکثر رساندن میزان است.فاده از ورق ها نقش کلیدی در کاهش هزینه ها، حل اساسی مشکل است.فاده مجدد از ضایعات، صرفه جویی در زمان و کارایی دارد. علاوه بر این، بدون محدودیت قالب، توسعه محصولات جدید را آسان می کند.

در قرن بیست و یکم با پیشرفت علم، فناوری و توسعه اقتصاد بازار، نیازهای مصرف کنندگان به محصولات بیشتر شده‌است و روش‌های تولیدات سنتی دیگر موجب رقابت شرکت‌ها را در بازار نمی‌شود؛ نوآوری در روش‌های تولید و توسعه جدید، مواردی است. که امروزه باید در همه‌ی زمینه‌ها مورد توجه قرار گیرد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در پردیس