هیتر و گرمکن صنعتی در پردیس ( فروش, خدمات و سرویس )

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


این نوع گرمکن از طریق گاز شروع به کار کردن می کنند و برای اینکه حرارت به صورت مستقیم به مواد غذایی منتقل نشود بر روی شعله یک چدن قرار می دهیم. این گرمکن صنعتی به دلیل وجود شعله دارای شمعک می باشد. این روش از سوختن، جلوگیری می کند. سیستم های گازی که دارای سیستم ایمنی ترموکوبل برای مواقع قطع گاز در نظر گرفته شده است..

گروه صنعتي هیمورا بزرگترين توليد كننده انواع تجهیزات صنایع برودتی ، حرارتی و لبنیات در خاورميانه مي باشد. با همت كارمندان ، و متخصصان، كارگران و همچنين توزيع كنندگان سخت كوش، خوشنام و پشت كار مديران در كنار سرمايه گذاري تدريجي پايدار با وجود ناپايداري هاي اقتصادي موجود توانسته قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه صنعت و ساخت محصولات حرارتی ، برودتی و لبنیاتی بردارد.

دستگاه هایی که دارای پنل هستند به شما قابلیت تنظیم دما می دهد و همین طور مجهز به نمایشگر نشان دهنده دمای درون دستگاه می باشند. دیواره های گرمکن ها برای اینکه بازدهی بالا داشته باشند و همین طور برای جلوگیری از تبادلات گرمایی با محیط به صورت دوجداره و طراحی و تولید می شوند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در پردیس