بالابر و جابه جا کننده در بازار لاله زار ( فروش, خدمات و سرویس )

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




در این نوع بالابر از سیستم هیدرولیک به منظور انتقال نیرو و قدرت است.فاده می شود. این بالابرها سه بخش اصلی دارند که عبارت است. از : پاوریونیت، جک های هیدرولیک و کابین حرکتی (کاراسلینگ). در این نوع بالابرها نیرو هیدرولیکی مورد نیاز جک ها از طریق پاوریونیت تامین می شود و کابین بالابر جابه جا می شود.

به بالابرهای متحرک اصطلاحا manlift نیز گفته می شود. این نوع بالابرها برای جابه جایی افراد در جهات و ارتفاع مختلف مورد است.فاده قرار می گیرند. بالابرهای متحرک خود به دو دسته تقسیم بندی می شوند: بالابر متحرک با قابلیت دسترسی عمودی ، بالابر متحرک با دسترسی عمودی افقی .

جابجایی کالا (Material Handling) به جابجایی قطعات و مواد در مسیرهای کوتاه و در داخل فضاهای سربسته یا میان یک ساختمان و وسیله نقلیه انتقال دهنده اطلاق می شود. این فرآیند بصورت دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک انجام می پذیرد و می تواند شامل بلند کردن قطعات و جابجا کردن، مرتب کردن و انبار کردن آنها شود. توصیه می شود جابجایی مواد، به این دلیل که می تواند زمان بر، طاقت فرسا، خسته کننده یا حتی خطرناک باشد، بصورت اتوماتیک انجام بگیرد. بدین منظور می توان از ربات جابجایی مواد است.فاده کرد. است.فاده از این ربات ها یکی از روش های کاهش هزینه و بهبود اتوماسیون در هر کارخانه و خط تولید و مهم تر از هر چیزی، کاهش آسیب های وارده به کارگران می باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بازار لاله زار