بالابر و جابه جا کننده در تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Lifter and mover-1
Lifter and mover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


گروه هیراد صنعت آسانبر یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت و طراحی بالابرهای صنعتی، اعم از بالابرهای ثابت، بالابرهای متحرک، ساخت وینچ های بالابری و ساخت بالابرهای هیدرولیکی می باشد. این شرکت به نوبه ی خود گام موثری در جهت خدمت رسانی به صنعت کشور برداشته است..

جمله معروف اول ایمنی، بعد کار را بارها و بارها شنیده‌ایم اما همچنان شاهد خسارت‌های زیادی به علت رعایت نکردن اصول ایمنی هستیم. در این راستا لازم است. قبل از شروع کار با بالابرهای ساختمانی، جهت کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی موارد زیر را رعایت کنید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در تهران