توربین در تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Turbine-1
Turbine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

انجمن به جهت مشارکت عمومی و نقش شهروند در امور محلی دارای ماهیت حقوقی و است.قلال مالی بود. به‌طور کلی می‌توان گفت نقش انجمن بلدی در شهر به این همان حکم مجلس شورای ملی در امور مملکتی را داشت. از نظامنامه بلدیه به عنوان اولین و مترقی‌ترین قانون اداره شهر در ایران معاصر یاد شده‌است. در جای جای نظام‌نامه بلدیه تلاش برای تمرکز زدایی اداری و جداکردن اداره شهرها از قدرت حاکم و دولت و دولت نمایان است.. نخستین انتخابات انجمن بلدیه درد هفتم تیرماه ۸ در شش محله تهران برگزار شد.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


شرکت مهندسی بدرسیستم، با شناخت حاصل از نگاه بین المللی به دانش ساخت و تولید، از دهه شمسی (دهه میلادی) نسبت به حضور موثر در بازار ماشین آلات دوار به صورت هدفمند برنامه ریزی کرده و پروژه های گوناگونی را به انجام رسانده است..

صنعت ماشین آلات دوار (Rotary Machines)، یکی از شاخه های اصلی ماشین سازی در جهان است. که به دلیل اهمیت بالای کاربری این تجهیزات در حوزه تامین انرژی و همچنین پیچیدگی های غیر قابل انکار طراحی، ساخت و بهره برداری آنها، در طول یکصد سال گذشته، همیشه مورد توجه صنایع پیشرفته، مراکز علمی و تحقیقاتی، دولت ها و البته سرمایه گذاران بخش خصوصی بوده است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در تهران