دستگاه سنگبری در شمال تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سومین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران قطعا اختصاص دارد به محله قدیمی و بااصالت نیاوران! نیاوران تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمالی تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم محله نیاوران در شمال شهر تهران و در میان منطقه خوش آب‌وهوای شمیران قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی، دسترسی‌ها، امکانات رفاهی و گردشگری و بافت محله نیاوران اجاره سوییت در نیاوران تهران انتخاب عاقلانه ایست اما طبیعتاً برای اقامت در چنین منطقه‌ای باید بیشتر از مناطق مرکزی شهر تهران هزینه کرد که برای مدت محدود آن‌قدرها سنگین و دور از انتظار نیست.

باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

رصد خانه پارک کودک، سقاخانه خوانین، مرکز علوم و ستاره‌شناسی، موزه حیات وحش دارآباد، مرکز دائره المعارف اسلامی، دانشگاه‌های شهید بهشتی، علوم پزشکی بقیةالله، مرکز پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه هم از دیگر مراکز قابل توجه علمی در این منطقه است..


هر دو این موارد، توسط پیچ ولومی که برای گیربکس دستگاه قرار داده شده است.، انجام می پذیرد. علاوه بر این، برای چرخاندن بازوی موتوری نیز، یک قسمت ضامن مانند وجود دارد. با شل کردن این پیچ، می توانیم بازو را از پشت بچرخانیم. پس از چرخش به اندازه نیاز، می توانیم آن را روی دستگاه فیکس نماییم.

مدل های کارگاهی تولید شده توسط صد صنعت، با ابعاد بزرگتری ساخته شده اند. به همین دلیل این دستگاه ها، کاربرد وسیعی در کارگاه های سنگبری دارند. با توجه به ابعاد این دستگاه ها، عملا می توان  سنگ ها را در ابعاد بزرگ تر، راسته بری کرد. همچنین می توان  برای فارسی بری یا ابزار زنی با ابعاد بزرگ تر، از آن ها بهره گرفت.

در صورت گران بودن یک سنگ، خطا در برش یا لب پر شدن سنگ، باعث صرف هزینه های بالا برای سنگ کاران می شود. به همین دلیل در این موارد از دستگاه های سنگبری کارگاهی است.فاده می شود تا دقت بالایی در برش داشته باشند تا باعث هدر رفتن سنگ نشوند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شمال تهران