دستگاه سنگبری در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

بلور نوری تازه ، دكمه صدفی ايران ، هوا فضايی درنا ، كوره هاي صنعتی ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستیک سازی عنايت ، بهسازین تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت یاران بهار ، پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ، صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاک عالی مقام ، پاک برنز ، نماسازان امروز، سان الكترونیک شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاری عظام…


بسیاری از دستگاه های خارجی موجود در بازار، این مشکل را دارا می باشند که حتی با تهیه قطعات آن، شما نمی توانید کار تعویض آن را، به راحتی انجام دهید. این در حالی است. که با خرید دستگاه های صد صنعت، به هیچ عنوان چنین مشکلی نخواهید داشت.

در دستگاه سنگبری مدل امگا پلاتینیوم میز کار متحرک بوده و وظیفه حرکت دادن قطعه کار در راستای افق را بر عهده دارد و باعث می شود تا قطعه کار، برش بخورد. این دستگاه علاوه بر قابلیت فارسی بری و راسته بری ، قابلیت ابزار زنی را نیز، دارد.

با توجه به اینکه، دستگاه های سنگبری دست دوم، می توانند آسیب دیده باشند و هزینه تعمیر گزافی به آنها تعلق گیرد. یا اینکه کارایی لازم را به علت قدیمی بودن نداشته باشند، ریسک بیشتری را برای خریداران، به همراه خواهند داشت. شرکت تولیدی صد صنعت، با توجه به هدف رضایتمندی مشتریان، خرید دستگاه های سنگبری دست دوم را به مشتریان خود، پیشنهاد نخواهد کرد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد