دستگاه سنگبری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی دستگاهی است. که کلگی متحرک آن توسط اپراتور حرکت می کند. دارای وزن کمتر نسبت به مدل نیمه اتومات بوده و قابلیت حمل و جابه جایی آسان در کارگاه توسط دستگیره های طراحی شده روی دستگاه برای کاربران فراهم شده است.، دستگاه برش سنگ کارگاهی دستی دارای میز گونیا و محافظ تیغه بوده و دارای قابلیت برش فارسی (تحت زاویه) می باشد. دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی معمولا در مدل های ارزان تولید می شود تا امکان برش انواع سنگ و ابزار زدن سنگها در کارگاه فراهم شود. دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی همچنین قابلیت برش انواع سنگ های تراورتن، گرانیت، مرمریت و سرامیک پرسلانی و انواع دیگر کاشی را دارا می باشد.

در صورت گران بودن یک سنگ، خطا در برش یا لب پر شدن سنگ، باعث صرف هزینه های بالا برای سنگ کاران می شود. به همین دلیل در این موارد از دستگاه های سنگبری کارگاهی است.فاده می شود تا دقت بالایی در برش داشته باشند تا باعث هدر رفتن سنگ نشوند.

طول برش مفید در این سری دستگاه در سه اندازه ۵ و و می باشد. البته شما می توانید هر ابعادی را که می خواهید تا ماکزیمم طول برش دستگاه، می توانید با دقت بسیار بالا برش دهید. به عنوان مثال برای دستگاه با طول ، شما می توانید هر ابعادی تا طول را به راحتی و با دقت بالا، مورد برش قرار دهید.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان