دستگاه سنگبری در ورامین ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.


ممکن است. با تهیه دستگاه های سنگبری دست دوم و در اوایل است.فاده از آنها، از کارایی دستگاه راضی باشید. اما با گذشت زمان و با توجه به اینکه، دستگاه های دست دوم، معمولا بارها تعمیرات شده اند، ایراداتی در دستگاه بروز خواهد کرد. خوب یا بد بودن ساختار آنها را نیز، از ظاهر نمی توان بررسی و تشخیص داد.

کلگی این دستگاه، مانند سایر سری ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. علاوه بر این، کلگی دستگاه قابلیت تنظیم زاویه تا ۵ درجه را دارد. همین امر باعث می شود تا سنگ کاران بتوانند برای فارسی بری نیز، از این سری  است.فاده نمایند.

حدید صنعت درسال تاسیس گردید و در ابتدا باساخت ماشین آلات سنگین سنگبری مانند قله بر،جرثقیل هوایی،انواع فرزبرش سنگ،انواع ساب و…شروع بکارکردوبعدازسالهاتجربه درسالشروع به ساخت دستگاه سنگبری پرتابل بانام تجاری icon(به سفارش کیان صنعت)و viper(به سفارش کاسپین صنعت)کرد و هم اکنون بانام حدید (hadid) محصولات خودراعرضه می دارد



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ورامین