سایر ماشین آلات صنعتی در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.


ایسیو به صورت مخفف ECU (Electronic Control Unit) ، دستگاهی است. که تمامی ویژگی‌های الکترونیکی خودرو را کنترل می‌کند. ایسیو به معنای واحد کنترل الکترونیکی (ECU) بوده و به زبان ساده یک دستگاه کوچک در بدنه خودرو است. که وظیفه کنترل یک عملکردی خاص را بر عهده دارد. وظیفه کنترلی ممکن است. از تزریق سوخت […]

سرعت تولید بالا، هزینه تولید کمتر همراه با کم شدن تعداد نیروی کار و بالا رفتن کیفیت تولید جزوی جدانشدنی از میزان تولید و درآمد بیشتر یک شرکت تولیدی یا خدماتی دارد. پس با هزینه زیاد اولیه برای تولید محصول با انتخاب ماشین آلات صنعتی مناسب می‌توان سرمایه گذاری عالی و کسب درآمد و جبران هزینه سرمایه را در بلند مدت انجام داد. در این حالت بحث مکانیزاسیون صنعتی و اتوماسیون صنعتی پیش می‌آید که در ادامه به توضیح این دو پرداخته می‌شود.

شرکت مبین صنعت راستین ضمن آمادگی شرکت در کلیه پروژه های صنعتی وعمرانی کشور، از تجهیزات بروز و معتبری در پروژه های خود بهره می گیرد در ادامه لیست برخی از تجهیزات اصلی کارگاهی و وسایل نقلیه  شرکت مبین صنعت راستین آورده شده است.. لازم بذکر است. در صورت نیاز پروژه و باز بودن جبهه های کاری، این شرکت هیچگونه محدودیتی در زمینه افزایش تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز در پروژه را نخواهد داشت.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران