سایر ماشین آلات صنعتی در شمال تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



و اما بعد از نیاوران نوبت به فرمانیه می‌رسد تا به عنوان یکی از معروف ترین محله های شمال تهران معرفی شود! محله فرمانیه تهران کلکسیونی از برج ها و ساختمان های مدرن در پایتخت است.، تعداد زیادی از پنت هوس‌های تهران را در دل خود جای داده و با این حساب می‌توان آن را یکی از مدرن‌ترین محله‌های قدیمی تهران به حساب آورد. به همین دلیل در این نزدیکی ها مرکز گردشگری-تاریخی خاصی به چشم نمی‌خورد. برخلاف محله نیاوران که سعی کرده در عین مدرن بودن نشانه‌هایی از تهران قدیم را در دل خود جای دهد، محله فرمانیه خالی از هر نشانه قدیمی است..

امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.


این بخش صنعت همچنین دیزل و سایر موتورهای احتراق داخلی و اجزای آنها را تولید می کند که برای تأمین انرژی ژنراتورهای قابل حمل، کمپرسورهای هوا، پمپ ها و سایر تجهیزات است.فاده می شود. موتورهای هواپیما و وسایل نقلیه موتوری به ترتیب توسط صنایع هوافضا و ساخت قطعات و وسایل نقلیه موتوری ساخته می شوند که در جاهای دیگر ظاهر می شوند.

و جاروبرقی های مورد است.فاده در خدمات نظافت. دیگر اجزای بزرگ این صنعت تولیدکنندگان ماشین های خودکار فروش، ماشین های اداری غیر الکترونیکی مانند ماشین تحریر و مرتب کننده نامه، دوربین های غیر دیجیتال، دستگاه های فتوکپی و ماشین آلات مورد است.فاده برای ساخت لنزهای نوری هستند

با توجه به پتانسیل جمعیتی کشورمان و نگاه به صادرات، در صورت داشتن برنامه ریزی مناسب تولید ماشین آلات صنعتی موفقیت آمیز خواهد بود. در این میان صنعت تولید زغال نیز دارای تجهیزات اختصاصی مربوط به خود میباشد. مانند کوره، همزن، نوارنقاله، سرند و غیره. زغال یکی از اقلام مصرفی محبوب در اکثر کشورهای دنیا به خصوص خاورمیانه میباشد. بنابراین سرمایه گذاری در حوزه تولید ماشین آلات تولید زغال توجیه اقتصادی دارد. و شما وارد یک صنعت پول ساز خواهید شد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شمال تهران