سایر ماشین آلات صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خدمات و سرویس )

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


مته های تخصصی، آسیاب، قالب، پرس و غلطک مورد نیاز برای تشکیل فلز و همچنین لوازم جانبی مورد است.فاده این دستگاه ها در این صنعت ساخته میشوند. با اینکه تعداد زیادی کارگاه های کوچک تولیدی میباشند. اما در مجموع تولید ماشین آلات فلزکاری به طور نسبی سهم بزرگی از موسسات تشکیل دهنده صنعت تولید ماشین آلات را دارد.

از موسسات بسیار بزرگتری تشکیل شده اند. که هم ماشین آلات بزرگ و پیشرفته و هم تجهیزات معمول خانگی را تولید می کنند. به عنوان مثال می توان به دمنده های برگ و پنجه برای است.فاده شخصی و تجاری اشاره کرد. بولدوزر مورد است.فاده در ساخت جاده ها و ساختمان ها. آسیاب و سوراخ کن، هم برای است.خراج سطحی و هم زیرزمینی است.فاده می شود. و ماشین آلات حفاری و نفت و گاز در زمینه است.خراج این منابع.

از مهندسی معکوس برای تولید قطعات مورد است.فاده روی دستگاه‌ها و کپی آن‌ها به صورت دقیق برای محل مورد است.فاده می‌شود. این کار توسط دستگاه‌های سه بعدی، مثل CMM اسکن شده و در مرحله بعد توسط نرم افزارهای طراحی (CAD (Computer Aided Design))، مدل شده و طراحی انجام می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان