غبارگیر در قرچک ( فروش, خدمات و سرویس )

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..


بگ فیلتر ( غبارگیر کیسه ای ) یک سیستم کنترل آلودگی هوا می باشد که ذرات جامد موجود در هوا را با کارایی بسیار عالی حذف می کند . بگ فیلتر ( غبارگیر کیسه ای ) از سال میلادی بعد از اختراع پارچه ها و الیافی که قابلیت تحمل دمای درجه فارنهایت را داشتند، رواج بسیاری پیدا کرده است. ....

سیستم های کنترل دمای روغن داغ سری CTC برای انتقال حرارت طیف گسترده ای از کاربردهای دما بالا (- درجه سانتی گراد) طراحی و ساخته شده اند. در این سیستم ها، جریان روغن در یک مدار بسته با فشار کم، دبی بالا و در تماس با هیترهای برقی جهت انتقال حرارت بهینه در جریان هستند. 

در نتیجه هوایی که حامل گردوغبار و ذرات آلاینده است. وارد فیلتر کیسه ای شده، آلاینده های خود را بر روی سطح فیلتر به جا گذاشته و خود، از سطح آن عبور می کند. این عملیات آنقدر تکرار می شود تا ذرات بر روی هم انباشته شده و اجازه عبور هوا را از سطح بگ فیلتر نمی دهند. در این مرحله سیستم تمیز کننده، کار خود را شروع می کند. این سیستم، دستگاه غبارگیر صنعتی را برای فرایند فیلتراسیون آماده می کند. ( این کار هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین انجام می شود). حال بیایید با اجزای تشکیل دهنده بگ فیلتر (غبارگیر صنعتی) آشنا شویم.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در قرچک