هیتر و گرمکن صنعتی در قرچک ( فروش, خدمات و سرویس )

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.


دستگاه هایی که دارای پنل هستند به شما قابلیت تنظیم دما می دهد و همین طور مجهز به نمایشگر نشان دهنده دمای درون دستگاه می باشند. دیواره های گرمکن ها برای اینکه بازدهی بالا داشته باشند و همین طور برای جلوگیری از تبادلات گرمایی با محیط به صورت دوجداره و طراحی و تولید می شوند.

همچنین پنل کنترل شرکت اخگر تابش، قابلیت تنظیم کارکرد بر مبنای نیازهای خاص مصرف کننده را دارا می‌باشد که توسط تیم فنی و طبق تقاضا به عنوان یک امتیاز (Option) به مجموعه اصلی اضافه می‌گردد. با است.فاده از پنل کنترل و سنسورهای تابشی امتیازات زیر مورد انتظار خواهند بود:

گرمکن (هیتر) باکس TopSUN که امکان نصب بر روی انواع باکس ها را داشته  و مجهز به پد گرم کننده تاپسان، عایق های خاص بازتابشی فودگرید بوده و دارای کلید قطع و وصل بوده که با تامین دمای ۵-۵۵ درجه سانتیگراد، ضمن گرم مگه داشتن غذا، ضدعفونی کامل داخل باکس را تایم می کند. با گرمکن (هیتر) باکس TopSUN در فصل سرما، نگران سرد شدن غذای در حین توزیع آن نباشید! و گسترده ارسال خود را افزایش دهید.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در قرچک