ماشین آلات لیزری در قرچک ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.


تجهیزات برش لیزر از سال پیش به طور گسترده‌ای در صنعت ماشین آلات ساختمانی مورد است.فاده قرار گرفتند و عمدتاً برای برش متریال‌های مختلف در ساخت ماشین آلات جاده، لودر، ماشین آلات بندری، بیل مکانیکی، ماشین آلات آتش نشانی و بهداشتی مورد است.فاده بودند. دستگاه برش لیزر cnc مجهز به منبع تغذیه و چرخاندن چپ و راست است.، به طوری که می‌تواند باز کردن، برش و پیچیدن را در یک فرآیند انجام دهد که باعث کاهش زمان در بین مراحل می‌شود و راندمان کار و خروجی بهبود می‌یابد.

پیچیدگی ماشین آلات و سفارشی سازی سیستم عملکرد آن ها با توجه به نیاز هر خط تولید، نیاز به همکاری چندین متخصص و ارائه برنامه های تولید انعطاف پذیر و مدولار دارد. روش های تاریخی صرفاً بسیار وقت گیر بوده و در پرداختن به این چالش های روزافزون ناتوان هستند.

برند روتک در سال به طور رسمی ثبت شد و اولین دستگاه‌های لیزر از جمله دستگاه‌های برش و حک غیر فلزات به همراه میز متحرک در ابتدای سال‌های و وارد بازار شد و توانست با کیفیت بالا و قیمت رقابتی، بیش از نیمی از سهم بازار لیزر را به خود اختصاص دهد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در قرچک