ماشین آلات بسته بندی در جنوب تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.


قبل اینکه اقدام به خرید دستگاه بسته بندی خانگی کنید لازم است. برخی موارد را به خوبی بررسی کنید و از کنار آنها با سادگی نگذرید. این موارد به شما کمک می کنند تا یک انتخاب خوب و کاربردی برای کسب و کار خود داشته باشید و بهترین بسته بندی ها را با آن انجام دهید.

نحوه ی کار سرکیسه دوز به این صورت است. که به طور متوسط در هر ۵ ثانیه یک کیسه را دوخت می زند.نحوه ی عملکرد این گونی دوزها مانند چرخ های خیاطی است. که با سوزن از بالا به پایین دوخت را انجام میدهد.بعضی از این دستگاه ها به صورت دستی عمل میکند و باید با فشار نیروی دست عملیات دوخت را انجام دهد.دستگاه دوخت گونی دارای سوزن های مختلف با اندازه های مختلف می باشد که باعث می شود بتوانیم هر کیسه ای را دوخت بزنیم.

جهت پر کردن ظروف از مواد گرانولی به صورت حجمی( پیمانه ای )مورد است.فاده قرار می گیرد. سیستم دستگاه مکانیکی است. قسمت هایی که با مواد در تماس می باشند از جنس است.یل بوده و دستگاه قابلیت تنظیم پیمانه را دارد. همچنین دستگاه, مجهز به چشم الکترونیک جهت پر کردن بسته در زمان قرار گرفتن بسته در خروجی دستگاه می باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در جنوب تهران