ماشین آلات بسته بندی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, خدمات و سرویس )

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


از طرف دیگر شما می‌توانید لیست قیمت انواع موجود در کاروپک را در اختیار داشته باشید؛ از جمله: قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل. فقط کافی است. با مشاورین ما تماس بگیرید. هم چنین بنا به نیازهای شما، امکان سفارشی سازی هر یک از دستگاه ها نیز وجود دارد؛ شما می توانید آن را با ابعاد و کاربرد مورد نظر خود به ما سفارش دهید.

ما در شرکت صنعت کاران متحد اقدام به تولید دستگاه های مدرن و پیشرفته ای جهت بسته بندی خرما نموده ایم تا دیگر روش های بسته بندی مرسوم به صورت دستی را از بین ببریم. در این روش بسته بندی که با ماشین آلات صنعتی انجام می گردد می توان خرما این میوه ناب که در کشورمان ایران تولید می شود را به عنوان یک محصول ارزشمند و قابل رقابت با رقیب های خارجی به بازار جهانی ارائه داد.

از آن جا توليد كارتن كاری نسبتا ساده است. و از طرفی حمل و نقل آن در مسيرهای دور چندان به صرفه نيست به طور عمومي‌واحدهاي كارتن‌سازی تمركز نداشته‌ و در مناطقي احداث میشوند كه به صنايع همان منطقه سرويس بدهند. گفته‌مي‌شود بيش از چهار هزار واحد تبديل ورق به كارتن در سراسر ايران پراكنده‌ هستند كه البته‌هنوز هيچ مركزی حتی ماهنامه صنعت بسته‌بندی تاكنون قادر به جمع‌آوری آمار و مشخصات همه آنها نشده است.. بسياری از اين واحدها‌ بومي‌و محلي هستند و بعضي از آنها را حتي مي‌توان در روستاها پيدا كرد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد