ماشین آلات بسته بندی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, خدمات و سرویس )

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


معمولا دوخت‌های نیمه اتوماتیک ریلی افقی یکی از دستگاه‌های مناسب برای بسته بندی های کوچک زعفران است.. هرچند که بسته بندی زعفران به صورت شیرینگ و اسکین پک می‌تواند کیفیت بسته بندی این محصول با ارزش را به شدت افزایش دهد. شما یا بکارگیری این دستگاه ها می توانید زعفران را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار مشتریان قرار دهید و از خرابی و کاهش کیفیت آن جلوگیری کنید.

شما می توانید با این نوع از دستگاه بسته بندی، تمامی محصولات پودری، گرانولی و مایعات را به فرم ساشه تبدیل کنید و در بازار عرضه نمایید. در سایت کاروپک انواع بسیار متنوعی از دستگاه ساشه وجود دارد که شما می توانید بر مبنای نوع محصول مورد نظر خود آن را تهیه نمایید.

برای شیرینگ کردن انواع کارتن، قوطی، جعبه، بطری و&#;.. در ابعاد و اندازه های گوناگون است.فاده می شود.این دستگاه در دو مدل شیرینگ تک کابین و شیرینگ تونلی تولید می شود. این دستگاه با است.فاده از سیستم حرارتی فیلم شیرینگ را به دور محصول مورد نظر می چسباند. دستگاه شیرینگ تونلی در مدلهای گازی و دو گانه سوز نیز ساخته می شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک