ماشین آلات بسته بندی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خدمات و سرویس )

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


جهت پر کردن ظروف از مواد گرانولی به صورت حجمی( پیمانه ای )مورد است.فاده قرار می گیرد. سیستم دستگاه مکانیکی است. قسمت هایی که با مواد در تماس می باشند از جنس است.یل بوده و دستگاه قابلیت تنظیم پیمانه را دارد. همچنین دستگاه, مجهز به چشم الکترونیک جهت پر کردن بسته در زمان قرار گرفتن بسته در خروجی دستگاه می باشد.

قیمت دستگاه های بسته بندی که در منزل مورد است.فاده قرار می گیرند در مقایسه با این دسته از ماشین آلات بسته بندی بسیار پایین تر می باشد و برای کسب و کار های کوچک و یا نیازهای پایین مورد است.فاده قرار می گیرد. این وسایل هم در دسته بندی های متفاوتی قرار دارند که هریک از آنها دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

ما در شرکت صنعت کاران متحد اقدام به تولید دستگاه های مدرن و پیشرفته ای جهت بسته بندی خرما نموده ایم تا دیگر روش های بسته بندی مرسوم به صورت دستی را از بین ببریم. در این روش بسته بندی که با ماشین آلات صنعتی انجام می گردد می توان خرما این میوه ناب که در کشورمان ایران تولید می شود را به عنوان یک محصول ارزشمند و قابل رقابت با رقیب های خارجی به بازار جهانی ارائه داد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان