ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در اسلامشهر ( فروش, خدمات و سرویس )

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به


پلی اتیلن و نیز پلی پروپین به شکل صفحات اکسترودی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. و شکل‌دهی این صفحات کار دشواری است.. چراکه دارای گرمای ویژه‌ی بالایی هستند و همین امر فرایند گرم کردن آنها را کند خواهد کرد. از طرفی سرعت انتقال گرما در این جنس از پلیمرها پایین بوده و همین موضوع سبب می‌شود تا هنگام قالب‌گیری با مشکل مواجه شویم. همچنین این پلیمرها دچار حالت کریستالی میشوند که علت آن نیز پایین‌تر بودن دمای شکل پذیری آنها نسبت به دمای نرمی آنها است.. این موضوع نیز فرایند قالب‌گیری را دو چندان دشوار می‌کند.

با توجه به گران قیمت بودن خط تولید ظروف یکبار مصرف این خط تولید بصورت نقدی به مشتریان واگذار می شود. بعبارت دیگر شرایط پرداخت هزینه خرید دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف نقدی بوده و طی چند قسط تا زمان نصب و راه اندازی دستگاه های از خریدار دریافت می گردد.

برای تولید نمودن ورق ابتدا باید گرانول را گازگیری نمود و سپس به اکسترودر وارد کرد. مواد در این مرحله با وارد کردن فشار و حرارت به شکل خمیری شکل در خواهند آمد. سپس به وسیله‌ی یک پیچ حلزونی مانند به جلو هل داده می‌شوند. این مواد از روی یک قالب که سطح مقطع آن تا حدودی پیچیده می‌باشد عبور خواهند کرد. محصول خروجی در این بخش می‌تواند طول نامحدودی نیز داشته باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در اسلامشهر