ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.


دستگاه های ظروف یکبار مصرف گیاهی با توجه به مشتریان زیادی که این ظروف دارند در شهر های مختلف ایران دارای متقاضی می باشد بنابراین تولید کنندگان برای تامین نیاز مشتریان نمایندگی هایی را برای پخش و توزیع در شهر های مختلف ایجاد می کنند که این شهر ها را بیان می کنیم.

شرکت فن یاب ایده پارسیان با نام تجاری فن یاب با بیش از سال سابقه فعالیت در زمینه ماشین آلات و دستگاههای صنعتی و تولیدی ،دستگاه تولید لیوان کاغذی و...و ارائه آنها به کارخانجات بزرگ و کارگاههای کوچک ، در بین اهالی تولید کشور شناخته شده است..

معمولا هزینه راه اندازی این خط تولید برای مشتریان داخل کشور تخفیف داده شده و بصورت رایگان عملیات نصب و راه اندازی انجام می پذیرد. اما با توجه به هزینه هایی که شرکت برای اعزام نیزو به خارج از کشور و هزینه های بعدی آن متحمل می گردد، معمولا مبلغی بعنوان هزینه نصب و راه اندازی خارج از کشور بصورت توافقی از خریدار دریافت می گردد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در تهران