ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, خدمات و سرویس )

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


این خلاء موجب می‌گردد تا روی صفحه فشار اتمسفری بروز کند و در نتیجه به سمت قالب کشیده خواهد شد. مواد در قالب‌ها باقی خواهند ماند تا کاملا خنک شوند و شکل قالب را به خود بگیرند. این شیوه‌ی ساخت ظروف یکبار مصرف متداول ترین نوع آن می‌باشد که در خط تولید ظروف یکبارمصرف مورد است.فاده‌ی زیادی دارد.

معمولا هزینه راه اندازی این خط تولید برای مشتریان داخل کشور تخفیف داده شده و بصورت رایگان عملیات نصب و راه اندازی انجام می پذیرد. اما با توجه به هزینه هایی که شرکت برای اعزام نیزو به خارج از کشور و هزینه های بعدی آن متحمل می گردد، معمولا مبلغی بعنوان هزینه نصب و راه اندازی خارج از کشور بصورت توافقی از خریدار دریافت می گردد.

این شیوه و روش قالبگیری به کمک خلاء شباهت‌های زیادی به هم دارند. وجه تمایز این دو روش در این است. که زمانی که خلاء ایجاد می‌گردد. بطور همزمان هوای فشرده نیز از قسمت بالایی صفحه وارد عمل میشود و مورد است.فاده واقع می‌گردد. به این صورت صفحه‌ی نرم شده در اثر این فشار بسیار ساده‌تر وارد قالب‌ها خواهد شد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد