ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خدمات و سرویس )

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دستگاه های ظروف یکبار مصرف آلومینیم را از نظر مراحل کاری شان اگر بخواهیم بررسی کنیم مراحل تولید شان در چند مرحله مختلف می باشد که هر کدام از این مراحل کار خاصی را از تولید این ظروف باکیفیت بر عهده دارد تا ظروف را تولید و وارد بازار کنند تا قسمتی از نیاز بازار بر طرف گردد.

دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف شرکت راد ماشین با است.فاده از قطعات اروپایی و عمدتا آلمانی ساخته می شود. علاوه بر این دستگاه اکسترودر یا همان ورق ساز و دستگاه ترموفرمینگ این شرکت امکان تولید ظروف با مواد گیاهی و پلاستیکی را بصورت توئم دارد. بعبارت دیگر با خرید یک خط تولید می توان ظروف یکبار مصرف گیاهی و پلاستیکی را تولید نمود. این در حالی است. که اکثر دستگاه های موجود در بازار تک کاره بوده و فقط برای تولید ظروف از یک نوع ماده اولیه ساخت شده اند.

راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف قابل تجزیه زیستی شامل دو دستگاه اصلی است.؛ دستگاه شکل دهی و دستگاه پیرایش. دستگاه فرم دهنده ، اشکال محصولات مانند بشقاب، سینی غذا، فنجان، کاسه و &#; را تشکیل می دهد که این اشکال با کمک قالب های آلیاژی فولادی شکل می گیرد. قالب ها را می توان به هر شکلی که مشتری می خواهد ساخت. از مزایای این دستگاه ها ، اثربخشی بالا، سرعت بالا، کیفیت عالی، موقعیت دقیق را می توان نام برد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان