ماشین آلات نظافت صنعتی در جنوب تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.

یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..


مکنده های صنعتی درطرح ها و مدل های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند اما در برخی از این مدل ها دستگاه به گونه ایی طراحی شده است. که بتواند انواع زباله ها و آلودگی ها را ازروی سطوح جمع آوری کند و در مخزن خود ذخیره کند به نحوه ایی که افراد با آن تماس پیدا نکنند و بدین صورت افرار را از آسیب های احتمالی دور نگه دارد.

این دستگاه‌ها می‌توانند هرگونه لکه چربی، روغن، گریس، رسوبات، گرد و غبار را از روی سطوح مختلف به طور کامل پاک کنند. صاحبان صنایع باید با توجه به اندازه محیط خود و نوع آلودگی‌های محیط و نیازهای متناسب با نظافت و شستشو دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

مکنده وسیله ای برای گردآوری و زدودن گرد و غبار و زباله های موجود در محیط های صنعتی و تجاری است.. مکنده میتواند به صورت مکنده صنعتی و نیمه صنعتی تولید و به کار گرفته شود. است.فاده از مکنده به دلیل توانایی بالایی که در زودون مواد زائد و آلوده از محیط دارد، در بسیاری از صنایع رایج است.. مکنده همچنین بر اساس قدرت مکش، سرعت آن، ساختار، فیلتر و بقیه موارد کارایی های متفاوتی دارد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در جنوب تهران