ماشین آلات نظافت صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در امروزه روز که امر نظافت محیط امری بسیار مهم و هائز اهمیت است. در راستای از بین بردن آلودگی های از روی سطوح دستگاه های مختلف و متنوع جاروبرقی صنعتی(مکنده صنعتی) به بازار فروش ارائه شده است. که از این جاروبرقی ها بر اساس نوع عمکلرد و محیط قابل است.فاده آنها به چهار گروه تقسیم می شوند.

دستگاهی نظافتی اتوماتیک که برای جمع آوری مایعات و جامدات کاربرد دارد دستگاه جاروبرقی صنعتی است.. است.فاده از جاروبرقی صنعتی که قدرت مکش بالا و مخزن مناسبی دارد، در بسیاری از صنایع کاربرد دارد چرا که کاربرد و عملکرد جاروبرقی صنعتی به هیچ عنوان با جاروبرقی خانگی قابل قیاس نیست.

شرکت کارن تجارت بهین بعد ازتجربه موفق افتتاح نمایشگاه دائمی کارچر سنتر تهران در خیابان آزادی تهران ، به دلیل ارج نهادن به نیاز مشتریان خود ،علی الخصوص مشتریان خارج از است.ان تهران که دسترسی آسانی به نمایشگاه دائمی کارچر سنتر تهران ندارند اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی رسمی خود تحت نام فروشگاه اینترنتی کارچرشاپ نمود. متاسفانه اخیرا برخی از سودجویان با سوء است.فاده از نام شرکت کارن تجارت بهین اقدام به ارائه محصولاتی تحت نام این برند در فضای مجازی و فروشگاه های خود نموده اند که شرکت کارن تجارت بعد از افتتاح رسمی کارچر سنتر تهران با راه اندازی این وب سایت گامی دیگر جهت کوتاه نمودن دست این افراد نموده است. تا مشتریان عزیز بتوانند با روش های متنوع تری دسترسی به محصولات این شرکت داشته باشند. تمامی محصولات وب سایت کارچر شاپ دارای سال گارانتی و سال خدمات پس از فروش شرکت کارن تجارت می باشند و کارشناسان خدمات پس از فروش این شرکت آمادگی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور را دارند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان