ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در اسلامشهر ( فروش, خدمات و سرویس )

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریاریها : آدرس و مشخصات مدیران تمامی مراکز ( آسایشگاه ها) نگهداری سالمندان در است.ان تهران -مرکز آتیه سبزامید/ نشانی: خ شهید افشاری ـ  میدان بنی هاشم ـ بوستان نهم شرقی یا شهید جعفری ـ نبش تالار ساقدوش  ـ پلاک ۸/ نام مدیر: ملیحه مشهدی رضا خراسانی/ کدپستی:۸/ تلفن:۸۵-۵ -مرکز دادخواه/ نشانی: خواجه عبدالله انصاری […]

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

شما می‌توانید لیست تجهیزات صنعت پلیمر را از برندهای مختلف و تامین کنندگان گوناگون در این صفحه مشاهده کنید. ویژگی‌های هر محصول را با هم مقایسه کرده و بهترین‌ها را انتخاب کنید. تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات صنعت پلیمری هم می‌تواننند از این پلتفرم برای ارتباط بی واسطه با خریداران است.فاده کنند.

شرکت کوشا ماشین سپاهان که در طراحی و ساخت ماشین آلات پلی اتیلن فعالیت داشته و تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک برتر در سطح کشور و منطقه است.، ماشین آلات، قطعات و لوازم جانبی مربوط به دستگاه تزریق پلاستیک را در بهترین کیفیت ارائه کرده و بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را در بازارهای خارجی و داخلی به فروش می رساند که دارای قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک مناسبی است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در اسلامشهر