ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در بازار لاله زار ( فروش, خدمات و سرویس )

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




شرکت RAJOO یک شرکت پیشتاز در تولید ماشین آلات صنعت پلاستیک واقع در شهر Manavadar هند است.. این شرکت فعالیت خود را در سال میلادی آغاز کرد و پس از سال اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعت پلاستیک در هند و جهان شناخته...

شرکت ایده صنعت آتبین که از جمله شرکت های مطرح و موفق و تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک در ایران می باشد، با تکیه بر تجربه ای درخشان در صنعت پلاستیک و است.فاده از فناوری های روز دنیا، بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را به بازار عرضه داشته و اکنون محصولاتی رقابتی را با قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک مناسب ارائه می نماید. می توانید برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک از این برند، با بخش فروش تماس بگیرید.

گروه صنعتی آداکارنو از دیگر شرکت های مطرحی است. که فعالیت خود را از سال آغاز نموده و توانسته است. ماشین آلات ممتازی را در صنعت بسته بندی عرضه نماید. این شرکت که به عنوان تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک در بازارهای داخلی و خارجی شناخته می شود، قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک خود را رقابتی کرده و به عنوان بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک مطرح است.. برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک این برند، با بخش فروش در تماس باشید.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بازار لاله زار