ماشین ابزار در اسلامشهر ( فروش, خدمات و سرویس )

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

شهریاریها :  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار مدرسه شاهد حضرت زینب (س)این شهرستان در زمینه های مختلف تربیتی وآموزشی موفق به کسب رتبه اول در بین مدارس شاهد مناطق بیست گانه شهرستان های است.ان تهران شد . به نقل ازکارشناسی امور شاهدو ایثار گران ومدیراین واحد آموزشی ،این توفیق پس از ارزیابی […]


در قرون وسطی ، پیشرفت هایی در ساخت ماشین های تراش وجود داشت که باعث افزایش بهره وری آن ها شد ، در قرن هفدهم تراشکاری در هنرها و صنایع دستی رایج شد و در اواخر و اوایل قرن هفدهم و هجدهم نوآوری هایی در ساعت سازی و مهندسی دقیق به وجود آمد که دقت این دستگاه ها را افزایش داد .

کنترل‌ عددی‌ از یک سری کد تشکیل شده است. که شامل اعداد، حروف‌ و علائم‌ است.. این کدها برای‌ واحد کنترل، قابل فهم ‌است‌ و پس‌ از کامپایل شدن‌ به‌ پالس‌های‌ الکتریکی‌ جریان‌ تبدیل‌ شده‌ و از این‌ پالس‌ها برای‌ روشن‌ و خاموش‌ کردن ‌سیستم‌ محرکه‌، کلاچ‌ و تجهیزات‌ ماشین‌ است.فاده‌ می‌شود. تلاش برای ساخت قطعات، توسط ماشين‌هاي NC بیشتر جنبه‌ی تئوری داشت چون تهیه کردن این گونه ماشين‌ها از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود.

پس ماشین CNC در عمل شبیه دستگاه دستی ساده است. با این تفاوت که توانایی درک کد و منطق ریاضیات را دارد این توانایی باعث خودکارسازی ماشین شده است.. حضور اپراتور برای کار با دستگاه محدود به ایستادن آن در پشت بخش کنترل کننده دستگاه است.. این دستگاه برای ماشین‌کاری فقط نیاز به یک برنامه‌ی حرکتی که توسط برنامه‌نویس تهیه شده است.، دارد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در اسلامشهر