ماشین ابزار در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, خدمات و سرویس )

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


این دستگاه نیز تمامی عملیات انجام شده توسط ماشین تراش را به صورت دقیق و با کنترل کامپیوتری انجام می‌دهد. قطعات پیچیده‌ای که نمی‌توان با ماشین تراش معمولی تولید کرد را نیز می‌توان به کمک برنامه‌نویسی دقیق CNC و تراش CNC تولید کرد. نوع معمولی این ماشین‌ها توانایی برنامه‌ریزی دو محور X و Z را دارند و انواع جدیدتر، محورهای بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهند. ماشین آلاتی مانند دریل، گلدوزی، ماشین تراش چوب، سوراخ زنی و خم کننده و &#; را می‌توان با تجهیز به کنترلر CNC به یک دستگاه CNC ارتقا داد.

کنترل CNC، ابتدا طراحی انجام گرفته به کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری یعنی CAD، را به اعداد تبدیل می‌کند و سپس این اعداد را که هرکدام نشان‌دهنده‌ی مختصات یا روش باربرداری دستگاه هستند، به ماشین ارسال می‌کند. نرم‌افزارهای ساخت به کمک کامپیوتر یعنی  CAM نیز، نقشی اساسی در انتقال طرح‌ها به دستگاه دارند. تمامی عملیات مورد نیاز برای تولید قطعه مانند جنس قطعه‌کار و نرخ باربرداری، در این نرم‌افزار طرح‌ریزی می‌شوند. به عبارت ساده‌تر، کاربر یا طراح به نرم‌افزار می‌گوید که هر یک از بخش‌های قطعه را با چه فرایندی و چه ابزاری تولید کند.

ماشین‌های تراش، انواع مختلفی دارند که وسیع‌ترین و پرکاربردترین ماشین ابزار در سطح جهانی است. و مطمئنا نوع CNC آن نیز بیشترین کاربرد را دارد. در ماشین تراش، یک گیره‌گردان (سه نظام، چهار نظام) وجود دارد که قطعه‌کار داخل آن بسته می‌شود و ابزاری جهت تراش دادن به صورت ثابت به آن نزدیک می‌شود و از سطح آن مواد را بصورت براده می‌تراشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد