ماشین ابزار در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, خدمات و سرویس )

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


این نوآوری ها در چارچوب صنعتی شدن با چند دهه تاخیر به آلمان  رسید .مقامات آلمانی سفرهایی را برای مهندسان و کارگران ماهر آلمانی به انگلستان ترتیب دادند تا با آموزش هایی که میبینند تکنولوژی های ماشین کاری را بیاموزند و همچنین دولت آلمان   برای خرید ماشین آلات و خود اشتغالی وام اعطا کرد و حتی در برخی موارد این ماشین‌ آلات با هزینه دولتی تهیه و به شرکت‌ها واگذار می‌شد ، ناگفته نماند آلمانی ها به روش جاسوسی صنعتی تونستند که ابزار ها و ماشین آلات ها را با پرداخت رشوه به واسطه خا وارد کنند ، برنامه آنها این بود که قطب صنعت جهان شوند و در یک کلمه موفق شدند .

در قرون وسطی ، پیشرفت هایی در ساخت ماشین های تراش وجود داشت که باعث افزایش بهره وری آن ها شد ، در قرن هفدهم تراشکاری در هنرها و صنایع دستی رایج شد و در اواخر و اوایل قرن هفدهم و هجدهم نوآوری هایی در ساعت سازی و مهندسی دقیق به وجود آمد که دقت این دستگاه ها را افزایش داد .

از این نوع ماشین برای تولید قطعاتی است.فاده می‌شود که دارای تقارن در یک محور گردشی هستند، مانند انواع شافت‌ها و قطعات گرد. ماشین‌های تراش CNC به سادگی توسط جی کد قابلیت برنامه‌ریزی دارند و حداقل دارای دو محور هستند. یک محور گردان X به عنوان محور ثانویه (عمودی) و یک محور Z که به عنوان محور اولیه (افقی) شناخته می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک