مخمل پاش ، فانتاکروم ، هیدروگرافیک در پیشوا ( فروش, خدمات و سرویس )

Velvet Spray, Fantachrome, Hydrographic-1
Velvet Spray, Fantachrome, Hydrographic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


مخمل پاش شامل قرارگرفتن یک لایه برجسته از الیاف مصنوعی روی اجسام است.. با است.فاده از پودر مخمل، نتیجه کار شبیه پارچه مخمل می شود به همین دلیل به آن مخمل پاشی یا چاپ مخمل می گویند. اصطلاح فلوک هم بکار می رود . این عمل را با دستگاه مخمل پاش انجام میدهیم که انواع آنرا در بخش محصولات امگا فلوک میتوانید مشاهده کنید.

مواد اولیه فانتاکروم در دو نوع نانو نقره و نیترات تولید می شود. مواد نانو نقره که توسط گروه آرین کروم تولید و ارائه می شود از بالاترین کیفیت برخوردار است. اما مواد نیترات که توسط سودجویان تولید و ارائه می گردد نه تنها کیفیت لازم را ندارد بلکه سرطان زا نیز می باشد و به مرور زمان سیاه می شود در حالیکه مواد نانو نقره پس از گذشت چندین سال کیفیت خود را حفظ می کند.

فانتاکروم جدیدترین است.اندارد پاششی و جایگزین روش های آبکاری سنتی است.، که ۵ سال پیش توسط پیک کارلو ایتالیایی وارد دنیای صنعت شد و تعریف جدیدی از آبکاری کروم را ارائه نمود، امگا فلوک از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم تک اپراتور، فانتاکروم دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و فانتاکروم کابین دار کرد و توانست به واسطه کیفیت و خدمات بالا جایگاه ویژه ای در میان فعالین صنعت بدست آورد در متد آبکاری پاششی یا فانتاکروم، آبکاری توسط دستگاه فانتاکروم و با است.فاده از مواد نانو انجام میگیرد



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در پیشوا