گیربکس صنعتی در جنوب تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های جنوب تهران شامل منطقه اصلی می‌شود که به ترتیب از منطقه ۵ شروع شده و به منطقه خط می شود حتی برخی از مناطق و نیز بخشی از جنوب تهران می شود. مشهورترین محله های تهران شامل نازی آباد ، شهر ری و منیریه می شود. حالا همراه با یکدیگر نگاهی به محله های اصلی جنوب تهران انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف ارزیابی می کنیم.

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..


گیربکس های صنعتی با توجه به این که روی چه نوع مولدی نصب می شوند و کجا مورد است.فاده قرار می گیرند ابعاد و اوزان متفاوتی دارند. به طور معمول گیربکس های مورد است.فاده در خطوط تولید کارخانه ها کوچکتر و گیربکس های به کار رفته در ماشین آلات معدنی ابعاد بزرگتری دارند. با این وجود برخی کارخانه ها نظیر سیمان به گیربکس های بسیار بزرگ و فوق سنگین مجهزند.

این نوع گیربکس‌ها به دلیل است.فاده از یک چرخ دنده حلزونی با قطر زیاد به این عنوان نامگذاری شده اند. حرکت دورانی بخش حلزونی به عنوان عامل محرک یک چرخ دنده دیگر یا سایر قطعات محرک عمل می‌کند. عمده کاربرد این گیربکس‌ها در صنایع سنگینی چون مواد شیمیایی، مواد معدنی و تولید کود تعریف می‌شود. با توجه به نسبت تبدیل متفاوت این گروه، لازم است. تا انتخاب و خرید آنها با توجه به نیاز دستگاه انجام شود.

دسته‌بندی گیربکس‌ها را معمولاً بر اساس نسبت تبدیل و میزان گشتاور و یا نوع چرخ‌دنده انجام می‌دهند. گیربکس‌ها بر اساس نسبت تبدیل و میزان گشتاور کاری به گیربکس‌های دو محور، سه محور و چهار محور تقسیم می‌شوند. بااین‌حال، انواع گیربکس صنعتی را در بازار با نام‌های



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در جنوب تهران